Bel ons070 200 23 60Bereikbaarheidsdienst06 50 70 09 98

Kwaliteit &
cliënttevredenheid


Kwaliteit en cliënttevredenheid


Voor behoud en verbeteren van de kwaliteit van onze zorg- en hulpverlening, evalueren wij van tijd tot tijd de geleverde zorg. In dit kader voeren wij intern minimaal twee keer per jaar een cliënttevredenheidsmeting (NPS) uit. Evaluatiegesprekken zijn hier een onderdeel van, die zowel telefonisch als tijdens een huisbezoek kunnen plaatsvinden en waarbij eventuele op- of aanmerkingen kunnen worden doorgegeven. Hiernaast voeren wij jaarlijks onafhankelijke tevredenheidsonderzoeken uit. De resultaten worden gedeeld met onder andere de cliëntenraad, Raad van Toezicht, zorgverzekeraars en gemeenten.

De tevredenheidsonderzoeken kunnen opgevraagd worden van de beleidsmedewerker via telefoonnummer 070 – 200 23 60.

Een andere manier voor cliënten om ervaring over de verleende hulp- en/ of zorgverlenging te delen is een waardering te plaatsen via Zorgkaart Nederland. Op basis van alle resultaten wordt er kritisch gekeken waar verbeteringen gebracht kan worden. Vervolgens worden daarvoor de benodigde stappen genomen.

Tevredenheidsonderzoeken:

Regelmatig meten wij ons kwaliteit van zorg- en dienstverlening. Hieronder volgt u de uitslagen van ons meest recente tevredenheidsonderzoek, die door een onafhankelijk onderzoeksbureau zijn uitgevoerd.

PREM Wijkverpleging :
In 2022 = 9,0
In 2023 = 9,0

CQI Begeleiding:
In 2021 = 8,5

CQI Huishoudelijke Hulp:
In 2021 = 8,5

Medewerkers tevredenheidsonderzoek (MTO):
In 2021 = 7,3
In 2023 = 8,4




Neem Contact Op



    Stichting Thuiszorg Nescare
    Dierenselaan 2
    2573 KH Den Haag
    070 200 23 60

    Ma t/m Vrij : 09:00 – 17:00
    Za en Zo: Gesloten